![]() |
محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
السلام عليكم كنت محتاج بعد اذنكم سوفت المصنع لجهاز استرا 12800u hd mini الازرق ورقم البوردة MB3502KX_V1.2 والريموت بتاعه تايمر مش عارف اذا كان المعالج 1506TV ولا HF ولا FV |
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
1 مرفق
ده فلاشه
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
ولماذا لجأت الي ملفات سوفت وير
هل الجهاز به مشكله ورجاء رفق صوره من معلومات الجهاز |
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
واخد سوفت خطا وجايب شاشة زرقاء واربع شرط
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
اقتباس:
واخد سوفت خطا وجايب شاشة زرقاء واربع شرط |
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
جزاكم الله خيرا
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
اقتباس:
إن لم يستجب عليك بالمبرمجه |
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
بارك الله فيك اخي الكريم
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
مشاء الله
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
لا إله إلا الله
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
تمم شكرا
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
تمام ولكن اين الافاده حتى يكتمل الموضوع
اشتغل بالسوفت وير ولا شحنت الفلاشه بالمرمجه |
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
هل تصلح لأسترا 10100 u plus HD mini v1.0
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
ينفع لاسترا باللودر
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
مشكوووووووووووووووووووووو وووووووووور
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
مشاء الله
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
تسلم ايدك يا هندسه
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
بارك الله فيك اخي الكريم amalqt5
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
بارك الله فيك
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
بارك الله فيك
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
بارك الله فيك
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
جزاك الله خير
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
thanksssssssssssssssss
|
رد: محتاج سوفت المصنع ل استرا 12800u mini hd
1 مرفق
لو سمحت كنت عاوز احدث سوفت لرسيفر استرا u mini 12800 او اللى أنا حملته عشان اللى حضرتك نزلته بتاريخ 2020 وهو كان عليه 2022وللأسف لما حملت اللى حضرتك نزلته طبعا كده برجع لورا مش بطلع للأمام واسف على الإطالة
|
| الساعة الآن 09:59 AM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات