منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   ATA (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=594)
-   -   محتاج سوفت الشاشه دي دروري (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=58901)

peter88 2026/04/08 07:38 PM

محتاج سوفت الشاشه دي ضروري
 
3 مرفق
محتاج سوفت الشاشه دي ضروري
صوره ورقم البورده

رقم البوردهtp-sk535-pb801(n)شاشه ata43

محمد mmm 2026/04/09 06:41 PM

رد: محتاج سوفت الشاشه دي دروري
 
شكرا

م / مدحــت الـكـيـنـج 2026/04/09 07:56 PM

رد: محتاج سوفت الشاشه دي دروري
 
1 مرفق
اتفضل ملف الدخول على وضع الريكفاري جرب وانا متابع معاك


الساعة الآن 02:22 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات