منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   اجهزة المعالج صن بلس ( Sunplus 1512 HD ) (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=220)
-   -   ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=59040)

عبدة سات 2026/04/12 09:23 AM

ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
1 مرفق
بعد اذن السادة المحترمين

م تامرالقناوى ابواحمد 2026/04/12 08:01 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
1 مرفق
تم اتفضل الموجه اليهم باللون الاحمر


https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...1&d=1776016854

عبدة سات 2026/04/13 10:00 AM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
تسلم ايدك ياغالى

عبدة سات 2026/04/13 10:36 AM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
1 مرفق
شغال تمام وسحب الفلاشة تسلم ياغالى

ناصــر ســـات 2026/04/13 02:03 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
تسلم يداك يا مهندس تامرالقناوى
ع الشغل العالي

م تامرالقناوى ابواحمد 2026/04/13 09:55 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدة سات (المشاركة 1037430)
شغال تمام وسحب الفلاشة تسلم ياغالى

تحت امرك ياعم عبدةوياريت بعد الفنش
تفك قفل الرجلين
علشان الجهاز يشتغل معاك

محمد الامير سعده 2026/04/13 11:08 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
متابعة ممتازة
نجم نجوم عمالقة السات

عبدة سات 2026/04/14 09:29 AM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
تمام ياغالى يعنى بعد كدة الموضوع دة يمشى مع كل فلاشات 4ميجا صح والاجهزة تختلف فى تحديد الارجل ولا كله نفس اتجاه الارجل 3و4

م تامرالقناوى ابواحمد 2026/04/14 01:34 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
كله نفس الحكايه ياكبيرتحياتى لك

عبدة سات 2026/04/14 04:02 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
تمام ياغالى غرفنى طريقه اعرف بيه جميع ارقام ارجل الفلاشة لو امكن عشان مش كل شوية اتعب حد

م تامرالقناوى ابواحمد 2026/04/14 04:56 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
1 مرفق
شوفت العلامه اللى فى الفلاشه
الموجه اليها بالسهم الابيض
دى ارقام 5678
الناحيه الاخرى
فيه طبعه فى الفلاشه
بتبقا ناحيه الرجل رقم 5
https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...1&d=1776178475

وعلى فكره لو عاوز كمان تعمل الشحن بدون اى مشكله
تجيب مفك رفيع وتضع المفك على الرجلين وتشغل اللودر وعندما يعد
الى 5%
شيل المفك وستجد الشحن شغال عادى جدا وعن تجربه

عبدة سات 2026/04/14 05:34 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
تمام فعلان انا عملت قفل بمفك صغير جدا عل الرجل 3و4 قبل واول عد واحد فى المائه شيلت المفك زشحن الفلاشة تسلم ايدك يكبير والله ينور عليك

مركز مريم 2026/04/14 08:07 PM

رد: ازى اعرف ارقام رجل فلاشة جهاز صن بلص عشان عاوز اشحن الجهاز وعاوز اقفل الرجل 4و3 عشان يقبل ودى صورة
 
الله ينور عليك مهندس تامر
متابعه اكثر من رائعه


الساعة الآن 02:19 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات