منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   اهم الموضوعات والشروحات المصورة بقسم الاجهزة الصينية (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=197)
-   -   ماهو بديل الريموت الصينى معالج على 4 صف (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=59206)

عبدة سات 2026/04/17 04:31 PM

ماهو بديل الريموت الصينى معالج على 4 صف
 
هل له بديل لوتكرمتو

م تامرالقناوى ابواحمد 2026/04/17 08:12 PM

رد: ماهو بديل الريموت الصينى معالج على 4 صف
 
بدون صف البديل له
ولكن لو محتاج تعدل سوفت لجهاز معين
اتفضل اسحب السوفت ونعدلك عليه

عبدة سات 2026/04/18 11:07 AM

رد: ماهو بديل الريموت الصينى معالج على 4 صف
 
تمام ياغالى تسلم ايدك فهمت الموضوع


الساعة الآن 05:24 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات