منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   أعطال البانل (Panel) والتيكون (T-Con ) (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=957)
-   -   عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20 (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=59638)

م / مدحــت الـكـيـنـج 2026/05/01 10:55 AM

عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
 
https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/384895972.gif


https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/665037361.gif


https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...6&d=1637762794


عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو
أيسي LEPM20



https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...4&d=1637762794
https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/162632889.gif




https://www11.0zz0.com/2021/06/01/04/421334085.png




https://www11.0zz0.com/2021/06/01/04/382030228.gif

ناصــر ســـات 2026/05/01 11:11 AM

رد: عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
 
تسلم يداك مهندسنا الحبيب
الله ينور عليك يا هندسة

شغل عالي وممتاز وحصري
https://upload.3dlat.com/uploads/131034249712.gif

۩◄عبد العزيز شلبى►۩ 2026/05/01 02:31 PM

رد: عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
 
بــــــــــ الله فيك ـــــــــارك


الساعة الآن 02:12 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات