![]() |
عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/384895972.gif
https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/665037361.gif https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...6&d=1637762794 عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20 https://www.amalqtsat.com/vb/attachm...4&d=1637762794 https://www2.0zz0.com/2021/06/01/04/162632889.gif https://www11.0zz0.com/2021/06/01/04/421334085.png https://www11.0zz0.com/2021/06/01/04/382030228.gif |
رد: عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
تسلم يداك مهندسنا الحبيب
الله ينور عليك يا هندسة شغل عالي وممتاز وحصري https://upload.3dlat.com/uploads/131034249712.gif |
رد: عطل قطع الداتا في معظم أجهزة LG موديل UN والسبب الرئيسي هو أيسي LEPM20
بــــــــــ الله فيك ـــــــــارك
|
| الساعة الآن 02:12 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات