منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   اهم الموضوعات والشروحات المصورة بقسم سترونج (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=154)
-   -   السلام عليكم ورحمه الله وبركاته (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60507)

صلاتى نور حياتى 2026/06/11 08:26 PM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
 
1 مرفق
محتاج تحويل للجهاز 40708

ناصــر ســـات 2026/06/11 08:28 PM

رد: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صلاتى نور حياتى (المشاركة 1060903)
محتاج تحويل للجهاز 40708

أكتب اسم الجهاز باللغه الانجليزيه في العنوان
وصوره واضحة من المعلومات في الموضوع


الساعة الآن 01:16 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات