![]() |
محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1amalqt1
|
رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
1 مرفق
اكتب رقم البورده واضحه .... وجرب الفلاشه دى ووافينا بالنتيجه.... |
رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
حل مشكلة ان رسيفر جايب اربع اصفار رسيفر تايجر gr1
|
رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
من تلقاء نفسه أم نتيجة تمرير سوفت وير خطأ....؟؟؟؟ |
رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
خد ملف قنوات غلط
|
رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
اشحن فلاشه على المبرمجه ..
|
| الساعة الآن 02:47 AM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات