منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   TIGER (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=582)
-   -   محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1 (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60592)

محمد فندام 2026/06/18 12:34 PM

محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1amalqt1

@أشرف عباده@ 2026/06/18 12:53 PM

رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
1 مرفق
اكتب رقم البورده واضحه ....
وجرب الفلاشه دى ووافينا بالنتيجه....

محمد فندام 2026/06/18 01:06 PM

رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
حل مشكلة ان رسيفر جايب اربع اصفار رسيفر تايجر gr1

@أشرف عباده@ 2026/06/18 05:44 PM

رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
من تلقاء نفسه أم نتيجة تمرير سوفت وير خطأ....؟؟؟؟

محمد فندام 2026/06/19 09:53 AM

رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
خد ملف قنوات غلط

@أشرف عباده@ 2026/06/19 10:41 AM

رد: محتاج فلاشه لي رسيفر TIGER GR1
 
اشحن فلاشه على المبرمجه ..


الساعة الآن 02:47 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات