![]() |
عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
1 مرفق
هل ليه تحويل هو تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير صن بلص 1507 8 ميجا واى فاى خارجى ومعمله تحويله سفن ستار
|
رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
لايصلح للتايجر عليه حمايه
1506 1507 لايدعم البطاقه الذكيه |
رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
اقتباس:
|
رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
متابعه ممتازه استاذ محمد
ولا حتي باللودر يا غالي لان الجهاز نفسه عليه حمايه وعند التحويل سوف يفقد سيريال |
رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
لايصلح للتايجر عليه حمايه 1506 1507 لايدعم البطاقه الذكيه |
| الساعة الآن 05:24 AM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات