منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   أجهزة ومنتجات شركة LEVEL (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=908)
-   -   جهاز ليفيل i7 الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60622)

ahmedgemy62 2026/06/21 08:21 PM

جهاز ليفيل i7 الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
 
الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
الاولاد لعبوا في الريموت بس مش عارف اوصل

محمد الامير سعده 2026/06/22 01:04 AM

رد: جهاز ليفيل i7 الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
 
احتمالين
ادخل على نسبة العرض في اعدادات Av وظبطها
أو اضغط زرار الزووم هتظبط


الساعة الآن 11:11 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات