![]() |
جهاز ليفيل i7 الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
الاولاد لعبوا في الريموت بس مش عارف اوصل |
رد: جهاز ليفيل i7 الشاشه كبرت و مش عارف ارجعها تاني
احتمالين
ادخل على نسبة العرض في اعدادات Av وظبطها أو اضغط زرار الزووم هتظبط |
| الساعة الآن 11:11 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات