منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   سيناتور وبانوراما واوميجا ( الفا جروب ) (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=85)
-   -   سيناتور9000 .......بس ارضي علشان بعد التحويل قطع اشاره (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60639)

علاء الطنانى 2026/06/23 12:33 AM

سيناتور9000 .......بس ارضي علشان بعد التحويل قطع اشاره
 
1 مرفق
ممكن سوفت سيناتور9000 ....بس ارضي علشان بعد التحويل قطع اشاره

خالد على 2026/06/23 07:25 AM

رد: سيناتور9000 .......بس ارضي علشان بعد التحويل قطع اشاره
 
2 مرفق
السلام عليكم
اتفضل السوفت الاصلى

بس تاكد انه بلص او عادى
الاول بلس والتانى سوفت اخر




الساعة الآن 02:14 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات