منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   ملفات قنوات سيناتور وبانوراما واوميجا (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=86)
-   -   لو امكن ملف للقبطان q2 (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60648)

abdelrazk 2026/06/23 06:38 PM

لو امكن ملف للقبطان q2
 
لو امكن ملف للقبطان q2 بس يكون حديث متحرك انجليزى وشكرا

خالد صلاح 2026/06/23 06:50 PM

رد: لو امكن ملف للقبطان q2
 
1 مرفق
اتفضل الملف منقول من مصطفي بوفون

abdelrazk 2026/06/23 08:01 PM

رد: لو امكن ملف للقبطان q2
 
الف شكر لحضراتك بس الملف دة للاسف قدبم

محمد ياسر ابوكارما 2026/06/24 07:37 PM

رد: لو امكن ملف للقبطان q2
 
1 مرفق
اتفضل
فك الضغط عن الملف ونزل ملف القنوات زى مهوه

abdelrazk 2026/06/26 03:25 PM

رد: لو امكن ملف للقبطان q2
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياسر ابوكارما (المشاركة 1061781)
اتفضل
فك الضغط عن الملف ونزل ملف القنوات زى مهوه


تسلم الف شكر

مركز مريم 2026/06/26 04:26 PM

رد: لو امكن ملف للقبطان q2
 
متابعه ممتازه مهندسين عمالقه السات الكرام


الساعة الآن 12:49 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات