![]() |
ممكن تحويل من Nova ProMax
السلام عليكم
عندي رسيفر نوفا بروماكس1507g هل ليه سوفت تحويل لأجهزه تانيه ، لأن من 2024 مفيش تحديثات أون لاين ليه ، و شكراً |
رد: ممكن تحويل من Nova ProMax
3 مرفق
سوفت تحويل لأصحاب أجهزة 1507G و 1506G
|
| الساعة الآن 02:47 AM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات