منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   NOVA (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=515)
-   -   ممكن تحويل من Nova ProMax (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60665)

salama1980 2026/06/25 09:46 AM

ممكن تحويل من Nova ProMax
 
السلام عليكم
عندي رسيفر نوفا بروماكس1507g
هل ليه سوفت تحويل لأجهزه تانيه ،
لأن من 2024 مفيش تحديثات أون لاين ليه ،
و شكراً

رمضان التوكيل 2026/06/25 03:08 PM

رد: ممكن تحويل من Nova ProMax
 
3 مرفق
سوفت تحويل لأصحاب أجهزة 1507G و 1506G


الساعة الآن 02:47 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات