منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   سكاى و سكاى لاين و سكاى ايرباك و سكاى فيفو و سكاى اكسبريس (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=155)
-   -   يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60668)

ِAhmed Mohammed 2026/06/25 08:17 PM

يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
 
1 مرفق
يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم ودى بياناتة ولكم جزيل الشكر

@أشرف عباده@ 2026/06/25 10:59 PM

رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
 
من تلقاء نفسه أم نتيجة سوفت وير خطأ؟؟؟

ِAhmed Mohammed 2026/06/26 07:53 PM

رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @أشرف عباده@ (المشاركة 1061835)
من تلقاء نفسه أم نتيجة سوفت وير خطأ؟؟؟

معليش اتاخرت عليك يا بشمهندس الزبون لسه واصل بيقول ان الجهاز من تلقاء نفسه ظاهر الشاشة دى طيب كده مشكلة سوفت ولا هارد وير


الساعة الآن 11:11 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات