![]() |
يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
1 مرفق
يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم ودى بياناتة ولكم جزيل الشكر
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
من تلقاء نفسه أم نتيجة سوفت وير خطأ؟؟؟
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
اقتباس:
|
| الساعة الآن 11:11 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات