منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   سيناتور وبانوراما واوميجا ( الفا جروب ) (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=85)
-   -   رسيفر ٤٠٤٠ فاصل تماما لايعطى اى شى ولا حتى لمبة حمرا (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60676)

مركز القيصر 2026/06/26 06:55 PM

رسيفر ٤٠٤٠ فاصل تماما لايعطى اى شى ولا حتى لمبة حمرا
 
3 مرفق
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رسيفر ٤٠٤٠ فاصل تماما لايعطى اى شى ولا حتى لمبة حمرا
نزلت سوفت الموضح بى الصورة الاولى وعملت اللودر كما موضح بى الصورة الثانية
وقابل السوت وفلاش تمام
المشكلة بيتنة فترة على كلمة بوت وعندوفصل كابل الباور وتشغيلة مرة اخرى يرجع الجهاز يموت ممكن حل
الصورة فى المرفقات
والف شكر مقدما لسيادتكم

ناصــر ســـات 2026/06/26 10:31 PM

رد: رسيفر ٤٠٤٠ فاصل تماما لايعطى اى شى ولا حتى لمبة حمرا
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مركز القيصر (المشاركة 1061862)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رسيفر ٤٠٤٠ فاصل تماما لايعطى اى شى ولا حتى لمبة حمرا
نزلت سوفت الموضح بى الصورة الاولى وعملت اللودر كما موضح بى الصورة الثانية
وقابل السوت وفلاش تمام
المشكلة بيتنة فترة على كلمة بوت وعندوفصل كابل الباور وتشغيلة مرة اخرى يرجع الجهاز يموت ممكن حل
الصورة فى المرفقات
والف شكر مقدما لسيادتكم

أعتقد أن السوفت وير غير مناسب للجهاز
يرجى تجريب فلاشة اخرى أو البحث برقم البرده


الساعة الآن 02:14 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات