![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع |
|
#1
|
|||
|
|||
بعد اذن السادة المحترمين
|
|
#2
|
||||
|
|
||||
تم اتفضل الموجه اليهم باللون الاحمر
|
|
#3
|
||
|
||
تسلم ايدك ياغالى
|
|
#4
|
||
|
||
شغال تمام وسحب الفلاشة تسلم ياغالى
|
|
#5
|
||||
|
|
||||
تسلم يداك يا مهندس تامرالقناوى
|
|
#6
|
||||
|
|
||||
تحت امرك ياعم عبدةوياريت بعد الفنش تفك قفل الرجلين علشان الجهاز يشتغل معاك
|
|
#7
|
||||
|
|
||||
متابعة ممتازة
|
|
#8
|
||
|
||
تمام ياغالى يعنى بعد كدة الموضوع دة يمشى مع كل فلاشات 4ميجا صح والاجهزة تختلف فى تحديد الارجل ولا كله نفس اتجاه الارجل 3و4
|
|
#9
|
||||
|
|
||||
كله نفس الحكايه ياكبيرتحياتى لك
|
|
#10
|
||
|
||
تمام ياغالى غرفنى طريقه اعرف بيه جميع ارقام ارجل الفلاشة لو امكن عشان مش كل شوية اتعب حد
|
|
#11
|
||||
|
|
||||
شوفت العلامه اللى فى الفلاشه
|
|
#12
|
||
|
||
تمام فعلان انا عملت قفل بمفك صغير جدا عل الرجل 3و4 قبل واول عد واحد فى المائه شيلت المفك زشحن الفلاشة تسلم ايدك يكبير والله ينور عليك
|
|
#13
|
||||
|
|
||||
الله ينور عليك مهندس تامر
|
![]() |
|
|
____________________________________
عمالقة السات
الكنز المصرى العربى الذي تم إكتشافة عام 2021 من فريق عمالقة السات وبمشيئة الله سوف يتربع على عرش المنتديات
![]()